Cambridge, Montería, Parijs in 9 maanden

Concerts, Cupcakes & Clubs

Hallooo iedereen!

Oke sorry dat ik zo absurd lang gewacht heb met het updaten van mijn weblog maar het komt er gewoon nooit echt van (wat ik echt prima vind verder hoor, want ik heb steeds leuke dingen te doen haha). Ik ben hier nu ondertussen al 5 weken, dus op de helft al, en het is nog steeds heel chill!
Ben al een keer of 5 in Londen geweest dus dat is wel heel leuk omdat je het dan wel een minibeetje (met de nadruk op mini, maar toch) kent daar. Ik had eigenlijk gehoopt vaker te gaan maar de main problem is dat het openbaar vervoer hier zo super duur is! Maar de keren dát ik gegaan ben, was het wel heel erg leuk! Een keer ging ik samen met Michelle voor het concert van Ed Sheeran. Dat was heel vet want ik was nog nooit eerder naar een concert geweest! En hij was natuurlijk heel erg goed en we konden lekker alles meezingen haha. Een andere keer ging ik met Bev en Stu (mijn hostparents dus) naar Londen voor de verjaardag van Eliza, mijn jongste hostzusje, die 19 werd. We gingen met het hele gezin uit eten en ik was heel erg blij dat ik mee mocht. Ik hoor namelijk van sommige mensen uit mijn klas dat ze totaal geen connection met hun gastgezin hebben en daar eigenlijk alleen slapen, maar dat probleem heb ik gelukkig niet. Die avond was zo gezellig en het was echt leuk om met iedereen samen te zijn, want normaal gesproken zijn mijn zussen niet alle 3 tegelijk thuis.
Verder hebben we mock exams, oefenexamens, gehad waarbij alles helemaal voor 'het echie' ging. Dat was wel chill eigenlijk want nu weet je precies wat er over een paar weken van je verwacht wordt en wat voor cijfer je zou krijgen. Je slaagt vanaf een C en ik had gelukkig voor alle onderdelen een A dus ik maak me geen zorgen om de examens.
Vorige week woensdag kreeg ik trouwens echt de grootste verassing ooit! We hadden pauze en we zaten gewoon rustig te kletsen toen ik om keek en daar ineens Bas stond! Bas is een vriend van mij uit Nederland die ik ken van mijn werk dus je snapt dat ik bijna een hartaanval kreeg haha. Hij was met 3 andere vrienden een dagje in Londen en ze hadden besloten mij als een verassing op te zoeken, echt suuuper leuk! Dus we zijn gauw in de trein gestapt en hebben 2 hele leuke dagen in Londen gehad :D
Ik sta hier trouwens alweer (hoe kan dat nou toch??!!) bekend als veelvraat, maar dat komt omdat er zoooo veel hemelse, goddelijke dingen zijn om te eten! Scones (mmmm), taarten (zo veel soorten!!), fudge (de aller beste handgemaakte superduper) en natuurlijk vooral CUPCAKES! Echt unbelievable, ik heb een geweldig bakkertje gevonden in Londen waar de beste cupcakes ooit zijn die ik echt elke dag zou willen haha. Dus je begrijpt dat die 5x dat ik dan in Londen was ik dan ook 5x duizenden cupcakes heb gegeten haha. En er is, tot mijn vreugde, een traditie ontstaan die inhoud dat ik elke zaterdag met Jerome en Vincent uit mijn klas een slice fudge deel (laat het morgen nou toevallig weer zaterdag zijn, hoezeee!).
Anyway, het uitgaan is hier echt geweldig! Ondanks mijn diepgewortelde liefde voor de C'est la vie en Feestfabriek in Maastricht moet ik toch zeggen dat de clubs hier net even een paar miljard keer leuker zijn, haha. Gister was er een Halloween party van school in een van die clubs, wat echt heel leuk was! Iedereen was verkleed en vol nepbloed enzo en het was een hele happening, iets dat ik totaal niet gewend was van in Nederland. Maar wel heel leuk natuurlijk!
En dan is vandaag de grote dag dat ik mijn eerste Nederlandse bezoek krijg: mijn aller liefste zusje! Ik ga haar zometeen ophalen en dan zal ik na het weekend hopelijk meteen updaten hoe het is geweest :)
Hele dikke kus,
Lisa

Reacties

Reacties

Astrid

Leuk Lisa! Klinkt echt alsof je het fantastisch hebt! :)

Marlou

Okee, ik maakte me tot nu toe geen zorgen, maar als ik het hoor, kunnen we je eigenlijk niet meer terug verwachten in Nederland. Wat superfijn dat je het zo leuk hebt en heel veel plezier nog de komende tijd. Dikke kus.

Floor

Klinkt supersupersuper! Echt heel fijn dat je je daar al zo thuis voelt, en zoveel leuke dingen kunt doen:)) en ik ben jaloers op al het lekkere eten!!heel veel plezier dit weekend met sofia en tot over niet heel erg lang meer! xxxxxxxxx

Kees en Joyce

Lisa,
leuk een nieuw verhaal, maar wel een super goed teken dat je geen tijd hebt om te bloggen!
geniet daar! x

mummie

hi sweety, enjoying as always! You think you still pass in your clothes in a few weeks?? Well, meanwhile I see that you are learning english in every practical way that cross your path, great! Enjoy and take care of yourself darling. See you next week ...

Stijn Pasveer

Superleuk liesje, hopelijk worden de komende 5 weken nog dubbel zo leuk

Stijn Pasveer

*dubbel zo leuk!!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active