Cambridge, Montería, Parijs in 9 maanden

Eindelijk!

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik eindelijk vertrekken naar Engeland!Mijn dikke koffer en backpack staan al klaar, belangrijke papieren heb ik geregeld en nu eigenlijk alleen nog even wachten tot het 2 uur is, en dan kan ik gaan! Ik vind het wel heel leuk, maar toch lijkt het nog een beetje onrealistisch dat ik vanavond al met mijn nieuwe gastgezin aan tafel zit en maandag voor het eerst sinds laaaange tijd weer naar school ga...
Gister avond had ik een afscheidsdineetje bij mij thuis met mijn vriendinnen. Dat was echt super! Ik kreeg een hele mooie lange brief vol herinneringen van de middelbare school en lieve wensen en een armbandje met bedeltjes die ze zelf hadden laten maken. Het armbandje is prachtig en alle bedeltjes staan voor iets, bijvoorbeeld een duifje omdat ik nu uit ga vliegen, een klavertje voor geluk, een boedha voor als het een keer wat minder gaat opdat ik het rustig en verstandig kan oplossen, en een sleutelje omdat hun deuren altijd voor mij open staan. Dankjewel meiden, het betekent heel veel voor me :D
Later in de avond hebben we de wensballon die ze voor me mee hadden genomen vol geschreven met wensen en toen de lucht in gelaten. Ik had dat nog nooit eerder gedaan en het zag er echt prachtig uit. Ik vind het echt heel jammer om zo veel mensen hier in Nederland achter te moeten laten, ook al is het maar voor 3 maandjes (en dat is op zich best te overzien, haha). Maaaar ik heb gister ook mijn skype even geregeld en ik zal dit blog bijhouden, dus ik denk dat het met contact houden wel goed zal komen!

Ik ben heel erg benieuwd naar mijn gastgezin, maar tot nu toe lijken ze heel aardig én ze hebben twee dochters van ongeveer mijn leeftijd, dus ik denk dat ik een hele leuke tijd ga hebben daar.

Mestreech, veer zeen us! (ofzoeget)

Lisa

PS: mijn skype naam is lisa.maza :)

Reacties

Reacties

Evi

Veel plezier Lisa! Je zult een geweldig jaar tegemoet gaan!
Ik ga zeker je blog volgen!

Xxx

Svenja

Lieve Lies!
Leuk om dit te lezen!! Klinkt ook als een heerlijke avond met het armbandje en de wensballon! Wil het armbandje snel zien (via skype?!)!
Geniet ervan, het gaat je allemaal lukken en jij gaat gewoon genieten :) Dikke kus en tot skyps! X

Sofia

ziet er suupermooi uit lies! wat liefff van je vriendinnen! t zijn echt schatten :) ik ga je veterg missen maar heb alsjeblieft suuuperveel plezier en leef in het moment want dit is een unieke ervaring die je bewust moet meemaken haha :P dus geniet vooral niet met mate ;) en haal er alles uit wat eruit te halen valt, het is voor je t weet weer voorbij! :o have fun en grijp al je kansen! xxxx

mamzel

dag liefie, ik mis je nu al en ik heb je nog niet eens in Brussel afgezet! Dat gaan we zo doen. Heerlijk dat je er zo lang naar toe geleefd hebt en je grote plan nu eindelijk mag starten.
Jou kennende wordt het een superjaar!! knuffel

MArlou

Lieve Lisa, goeie reis, een heel fijne tijd en neem al die mooie kadootjes en monumentjes maar mee, dan kun je daat in Cambridge over mijmeren. Geniet ervan en tot dan.....kus

Kees en Joyce

Geniet ervan,
Wij lezen ook gezellig mee!
X

Pap

Hola mi querida hija, yo se que puedes pasar de un idioma a otro sin problema, poreso te escribo en mi idioma favorito, tambien para irte preparando para tu proxima aventura! Espero que estes bien, tengo toda la confianza del mundo en ti, que tengas una experiencia genial. Que disfrutes! que aprendas! que vivas! y sobre todo que seas feliz!!! Pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active